MITYBOS PLANAI

Asmeninė trenerė Indrė

Dažnai klientai mano, jog norint pasiekti savo užsibrėžtų tikslų: praugti ar numesti svorio, sustangrinti ar sustiprinti kokią nors kūno dalį, užtenka vien tik pradėti sportuoti. Tačiau, tai netiesa. Efektyviausi rezultatai pasiekiama, kai tiek sportas, tiek mityba veikia kartu. Pradėjus sportuoti – mityba tampa itin svarbi ir aktuali, kadangi keičiasi kūno fizinis krūvis, išeikvojamų kalorijų kiekis. Jei pakeisite tik fizinį aktyvumą, o mitybos įpročius paliksite tuos pačius – rezultatų arba nesulauksite arba pajausite juos minimaliai. Viena dažniausiai atsirandančių problemų, pradėjus portuoti ir tinkamai nesuderinus mitybos- persivalgymas. Išeikvojus daugiau energijos, norisi daugiau valgyti. Tokiu atveju, po sunkios treniruotės maisto pasirinkimu  dažniausiai tampa gretas ir nevisavertis maistas. Todėl, svarbu sudaryti tinkamą mitybos planą, kuris padėtų jums sveikai kompensuoti išdegintų kalorijų kiekį, neapsunkintų jūsų organizmo, o jūsų laikas sporto salėje nenueitų veltui.