MITYBA SPORTUOJANČIOMS  MOTERIMS

Moterų ir vyrų mityba skiriasi, kadangi skiriasi fiziniai duomenys ir kt. Lygiai taip pat skiriasi ir moterų mityba sportuojant. Ji vėl gi turi būti subalansuota ir taisyklinga, nes moters organizmas itin jautraiai reaguoja į drastiškas dietas ir neretai baigiasi sveikatos problemomis ir ligomis.

Sportuojant svarbu nepamiršti aprūpinti organizmą vertingomis medžiagomis ir vitaminais. Moterims ir merginoms svarbu gauti reikiamą kiekį vitamino B ir C, nuo kurių priklauso ne tik sveikata, bet ir sportinis darbingumas. Taip pat labai svarbus vitaminas D, kuris reguliuoja kalcio, fosforo ir kitų elementų patekimą į kaulus, bei reikalingas raumenų greitosioms skaiduloms, kas taip pat lemia sporto efektyvumą. Su maistu svarbu gauti ir geležies.

Be šių vitaminų svarbios ir kitos trys medžiagos, be kurių neapsiena nei vienas organizmas – tai riebalai, baltymai ir angliavandeniai. Baltymų nauda sportuojant – aiški. Tai pagrindinė raumenų statybinė medžiaga. Angliavandeniai taip pat svarbūs ir reikalingi, nes tai energijos šaltinis. Tačiau, angliavandenius reikia rinktis atidžiau ir vengti jų vakarais. Riebalai – taip pat labai svarbi medžiaga, ypač reikalinga moterims. Klysta tos, kurios mano, kad riebalai kenkia. Merginoms labai svarbios riebiosios omega rūgštys, kurios lemia galvos smegenų, hormonų veiklą. Riebalai reikalingi ir imunitetui, nuo kurio priklauso jūsų sveikata ir gera savijauta, be kurios negalėsite nei sportuoti, nei siekti savo tikslų.

MITYBA SPORTUOJANČIOMS MOTERIMS