KAIP NUMESTI SVORIO

Vienos taisyklės kaip numesti svorio – nėra. Kaip ir  stebuklingos dietos ar pratimo. Šiandien kūno kultas yra toks populiarus, kad galime išgirsti beprotiškiausių dietų ir svorio metimo istorijų. Tačiau tai niekad netaps sėkmės istorija, jei svoris bus metamas nepasitelkus taisyklingo sporto ir tinkamos mitybos. Dar vienas svarbus dalykas – nebūti savamoskliu ir neekperimentuoti su savo kūnu, nes tai greitai gali virsti sveikatos problemomis.

Kiekvienam žmogui efektyvios skirtingos priemonės, kadangi skiriasi mūsų fiziniai duomenys ir kiti svarbūs rodikliai. Kiekvieno mūsų kūnas ir organizmas yra labai skirtingi, todėl ir svorio metimo būdai, treniruotės ir mitybos planai turi būti pritaikyti skirtingai. Tai, kas tinka vienam, ne visada tiks kitam. Todėl labai svarbu sužinoti ir pritaikyti būtent sau efektyvias priemones.

Organizmas turi gauti visavertį maistą. Jame turi būti visos reikalingos maistinės medžiagos. Mityba turi būti subalansuota ir reguliari.

Visų pirma nenorėkite greito ir efektyvaus rezultato. Jei tokio sieksite, tik nualinsite savo organizmą. Siekite tikslo pamažu – žingsnis po žingsnio, treniruotė po treniruotės. Nesitikėkite, kad suderinę sportą ir mitybą, per trumpą laiką numesite svorio, pasieksite savo svajonių figūrą ir vėl galėsite grįžti prie ankstesnių įpročių. Deja…Reikės laiko, kol jūsų organizmas pripras prie naujo režimo ir ims gyventi nauju ritmu. Greiti rezultatai laikini, o norėdami išlaikyti pasiektus rezultatus, turėsite priprasti prie naujų įpročių, nes apleidus juos grįš ir ankstesnė išvaizda. Kartais rezultatų reikia palaukti, nes svoris kiekvienam taip pat krenta skirtingai – vieniems lėčiau, kitiems greičiau. Nesusitelkite vien į skaičius ar apimtis, jei jaučiate, kad pakeitę mitybos įpročius ir mankštindamieesi jaučiatės geriau, geriau miegate, esate žvelesni ir energingesni – vadinasi einate teisingu keliu.

KAIP NUMESTI SVORIO