KAIP SUBALANSUOTI MITYBĄ

Vienas dažniausiai iškylančių ir užduodamų klausimų, kaip subalansuoti mitybą, kokia mityba yra tinkama ir t.t. Šiandien mes galime rasti įvairių atsakymų į šiuos klausimus. Vieni jų teisingi, kitiems galima prieštarauti. Tačiau, vėlgi, turbūt reikėtų pasakyti, jog vieno teisingo atsakymo, kaip subalansuoti mitybą, mes nerasime nei internete, nei sveikos gyvensenos knygoje. Subalansuota mityba – tai mityba skirta būtent Jums. Jūsų kūnui, jūsų organizmui. Pagal tai kokie jūs esate, ko norite ir ko siekiate, norėdami pakeisti mitybos įpročius.

Jūsų mityba priklauso nuo jūsų lyties- vyrams ir moterims rekalingas skirtingas kalorijų kiekis, medžiagų kiekis. Taip pat mityba priklauso nuo jūsų fizinių duomenų – ūgio, svorio, metų. Dar vienas svarbus aspektas – fizinis aktyvumas – kiek kalorijų išnaudojate, ar sportuojate, kaip sportuojate, ką sportuojate. Galiausiai, kokio rezulatao siekiate. Vienokia mityba sudaroma norint numesti svorio, kitokia mityba parenkama, norint jo priaugti.

Norint subalansuoti mitybą patartina kreitis pas profesionalus, išmanančius šią sritį ir tikrai galinčius jums padėti. Atlikus kūno sudėties analizę, sudarius tinkamą ir reikalingą fizinį krūvį, treneris parengs ir atitinkamą mitybos planą.

Subalansuota mityba – tai tinkams kiekis reikalingų medžiagų, kalorijų, kurias turi gauti žmogus, pagal jo individulius, ankščiau išvardintus duomenis. Tai mityba, kuri sveika, reguliari ir pilnavertė. Mitas, jog sveika mityba, tik neskanus maistas. Tai netiesa. Norėdami išlikti sveiki, gražūs ir energingi, galime valgyti ne tik subalansuotą ir sveiką, bet ir skanų maistą.

 

KAIP SUBALANSUOTI MITYBĄ