KAIP UŽSIAUGINTI RAUMENŲ MASĘ

Svorio metimas – ne vienintelė problema, su kuria į trenerį pagalbos kreipiasi klientai. Egzistuoja ir priešingas atvejis, kai sporto salės duris praveria žmonės, norintys priaugti svorio arba užsiauginti raumenų masę.

Šiam atvejui galioja tos pačios taisyklės tik parenkamos kitokios priemonės. Siekiant užsiauginti raumenų masę, lygiai taip pat koncentruojamasi ties sportu ir mityba. Individualiai pagal kliento poreikius ir asmeninius lūkesčius parenkama atitinkama sporto programa, treniruotės ir pratimai. Pagal poreikį atliekama kūno analizė, sudaromas individualus mitybos planas.

Pagal fizinius dumenis, fizinį aktyvumą, parenkama mityba. Tiek metant svorį, tiek auginant raumenų masę svarbu, kad organizmas būtų aprūpintas visom reikalingomis medžiagomis, vitaminais. Kad gautų reikalingą kalorijų kiekį iš visaverčio maisto.

Daugelis klysta manydami, kad norėdami priaugti svorio gali valgyti daug ir bet ką. Tai, jog valgyti teks daugiau – tiesa, tačiau tikrai ne bet ką. Taip tik užteršite savo organizmą, o jei ir priaugsite svorio tai tikrai ne ten kur reikia ir atrodysite ne taip, kaip norite. Mūsų organizmui reikia visko – tiek baltymų, tiek angliavandenių, tiek riebalų. Visos šios medžiagos yra svarbios ir reikalingos. Svarbiausia yra atskirti kada ir kokiais kiekiais reikia jas suvartoti. Niekam ne paslaptis, jog baltymai – pati svarbiasuia maistinė medžiaga siekint užauginti raumenų masę. Tačiau angliavandeniai bei riebalai taip pat reikalingi, tiesiog reikia pasirinkti tinkamą jų kiekį ir galvoti kada, ką ir kiek valgai, kad tai nevirstų nereikalingais riebalais.

 

KAIP UŽSIAUGINTI RAUMENŲ MASĘ